>mercimekli bulgur pilavı

>

bulgur pilavı ve cacık bence vazgeçilmez ikili.cacık yapmayı herkes bilir ama herkeste farklı yapar.ben üstüne nane ekmeyi tercih ediyorum.sevenler sirkede ekebilirlr.
malzemeler.
2 su bardağı bulgur
1/2 su bardağı haşalanmış yeşil mercimek
1 soğan
az salça
tencerede az yağda doğranmış soğanlar kavrulur.biraz salça eklenir.ardından yıkanmış bulgur ve mercimek eklenir.biraz kavrulur.üstüne 1 parmak gececek kadar sıcak su eklenır.tavuk bulyon tercihe göre atılır.ben atıyorum..bulyon eklenırse tuz koymayın bence.tuzlu olabilir çünki.kısık ataşte pişirilir.
afiyet olsun.

2 Comments »

  1. 1
    derya Says:

    >Canım iki sevdiğim lezzet bir arada ellerine sağlık sevgiler.

  2. >evde yemek olmadığında kurtacım benim bu pilav ellerine sağlık canım yanına cacık oh gel keyfim gel afiyet bal olsunsevgiler


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

