>semizotu salatası

>

semizotu nun faydalarını bilmeyen yoktur sanırım.ister salatası ister yemeği olsun bol bol tüketmemiz lazım
ben birkaç tane faydasını yazmak istedim sizlere.
1.kanı temizler
2.idrar söktürür
3.böbrekteki kumu taşı dökmeye yardım eder
4.şeker hastalarına iyi gelir.
ve bunun gibi birçok faydası daha var.
semiz otunu salata olarak yani çiğ tüketmek daha fazla yararlı bizim için.
ben bugun yoğutlusu nu anlatmak istedim.bizim evde semizotu ençok böyle tüketiliyor.
semizotları ayıklanır.bol suda yıkanır ve derın bir kaseye alınır.ayrı bir yerde sarımsaklı ve koyu bir yoğurt hazırlanır.semizotlarına karıştırılır.tuzu eklenir ve servistabağına alınır.üstüne kuru nane ve pulbiber ekilir.

afiyet olsun.

Bir Cevap Yazın

