>meyve soslu yalancı tavukgöğsü

>

günaydın arkadaşlar.bugun vereceğim tarif çok basıt ama o kadar da lezzetli.mutlaka denemeniz lazım.birkaç değişiklik yapabilirsiniz tarıfte.
mesela borcama muhallebiyı dökmeden altına 1 sıra şerbete batırılmış etimek döşerseniz daha güzel oluyor.
birde isterseniz sosu dökmeden önce kremşantı sürüp sonra sos dökebilirsiniz.
ben bugun daha kolay olanın tarifini verecem.tercih sizin.
yalancı tavuk göğsü.
1 kilo süt
1 bardak tozşeker
1 bardak un
1 pk vanilya
1/2 pk marg
1pk çilekli ahudulu sos kullandım ben.tercih sizin.
mrg tencereye alınır ve eritilir.üstüne un ilave edilir ve kavrulur.yaklaşık kısık ateşte 10 dk yeterlı olacaktır.üstüne süt ve arkasından şeker ilave edilir ve sürekli karıştırarak pişirilir.
koyulaşınca ocaktan alınır ve 1 pk vanilya eklenir .mikserle yaklaşık 10 dk çırpılır.
eğer borcama direk muhallebi dökülecekse önce ıslatmanız lazım.yoksa muhallebi kalkmaz arkadaşlar.
istersenizde kaselere döküp üstüne sosda dökebilirsiniz.seçenek çok yani.
afiyet olsun.
bu tarifi bir dilim bir tutam blogunun yapmış olduğu etkinliğine gönderiyorum.

4 Comments »

  1. 1
    papatya68 Says:

    >selam Sevda bende senin dediğin gibi altına karamelli şerbete bandırdığım etimekleri döşeyerek yapmıştım ama üzerine ev halkının isteği üzere meyve sosu gezdirmeden yemiştik eklenmek için sıra bekliyor seninki de nefis olmuş zaten bayılırım bu tatlıya çok hafiftir ellerine sağlıksevgiler

  2. 2

    >Hayırlı haftalar, çok güzel ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize sağlık.Saygılar.

  3. 3
    derya Says:

    >Canım ellerine sağlık yazın bayılırım böylesi harika lezzetlere öpüyorum.Yorumlardan kelime düzenleyiciyi kaldırsan daha iyi olur:))Öpüyorum.

  4. 4
    SeMiHa Says:

    >tatlıyı görünce birden yutkundum 🙂 canım çok istedi.. saat geç olmasa kalkar yapardım valla 🙂 ellerinize sağlık.. http://www.yemekaski.com


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

