>üç renkli patates salatası

>herkese günaydınlar,mutlu sabahlar diliyorum ve tarifime geçiyorum.bence yapımı kolay sunumu ise harika olan bir salata.denemeyenler varsa mutlaka denemeliler.ayrıca bu tarifi porselendemlik çay saati etkinliği için sevgili arkadaşım http://merakiyidir.blogcu.com/ a gönderiyorum.

malzemeler:
yaklaşık 1 kilo patates
3 küçük pancar
3vaya 4 havuç
yarım demet maydonoz
yarım demet dereotu
tuz,karabiber ve az pulbiber
patatesler haşlanır ve sıcakken ezilip püre yapılır.tuz ve baharatlar ilave edildikten sonra karıştırılır ve püre 3 e ayırılır.pürenin üçte birine haşlanmış ve rendelenmiş pancar ilave edilir ve karıştırılır.kalıp hafif ıslatılır ve kalıbın altına pancarlı püre bastırarak konur.ikinci püreye ince rendelenmiş havuç karıştırılır ve oda pancarlı pürenin üstüne bastırılarak konur.kalan üçüncü püreyede maydonoz ve dereotu karıştırılıp havuçlu pürenin üstüne konur.kalıpta en az4 5 saat bekletilir.daha sonra kalıp ters çevrilip salata servis tabağına alınır.
afiyet olsun.
ben prenses tacı kullandım.isteyen kek kalıbındada yapabilir.

20 Comments »

  1. 1

    >Canım,ellerine sağlık. Pasta gibi .Görünüşü muhteşem. Bende bu sunuma bayılıyorum. Özel günlerde sofrada ki görüntüsü çok hoş oluyor.Sevgiyle kal.

  2. 2
    feray Says:

    >Ellerine sağlık Sevdacım harika olmuş, bayılıyorum bende bu salataya.

  3. 3
    Sevil Says:

    >tatlım ellerine sağlık renk cümbüşü olmuş afiyet bal olsun sevgiler

  4. 4

    >benimde severek yaptigim bir salata yapimi kolay goruntu super ellerine saglik canim .selamlar.

  5. >SEvdacığım ellerine sağlık bir çok blogta kırmızı lahana ile gördüm ama pancar ile daha hoş olduğuna eminim güzel yorumların içinde teşekkür ederim sevgiler…

  6. 6
    Özgen Says:

    >Eline sağlık canım çok güzel olmuş İzmirden sevgiler…

  7. 7
    SerpiL Says:

    >görüntü süper ellerine sağlık

  8. 8
    derya Says:

    >Canım benim bu güzelliğe salata demek haksızlık bence:))resmen pasta ellerine sağlık öpüyorum.

  9. >bende yapıyorum bunu renklerine bayılıyorum ellerine sağlık canım harika olmuş

  10. 10

    >bu salatayı bende seviyorum.. çok şık duruyor sofralarda eline sağlık canım

  11. 11
    emine Says:

    >Hic denemedim, ama mutlaka denemek istedigim tariflerden. Cok guzel olmus ellerine saglik

  12. 12

    >Harika sunumu da tadı da sevdiğim her şey var ellerinize sağlık.Sevgiler,

  13. 13

    >ARKADAŞIM SALATA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR PASTA GİBİ.ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLERİMLE…

  14. 14
    EZGi :)) Says:

    >çok şık görünüyor sevdacım ellerine sağlık sıcacık sevgiler

  15. 15
    balpare Says:

    >yeme de yanında yat olmuş sevdacığım.elelrine yüreğine sağlık..

  16. 16

    >şu renge bakarmısınız …

  17. >Ellerine sağlık canım,nefis görünüyor.benim de severek sık yaptığım bir salata çeşididir.Sevgilerimle…

  18. 18

    >Sevdacığım bu salata değil tam bir pasta olmuş görüntü, sunum süper ellerine sağlık canım.

  19. 19

    >GALİBA HEPİMİZ DENEDİK VE ÇOK SEVDİK:)) SOFRALARIMIZA RENK GELDİ:) ŞİFA OLSUN SEVGİLER

  20. >rengiyle, sunumuyla gözlerimiz bayram etti harika görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

