>ÜZÜLDÜM

>aslında nerden başlayacağımı bilmiyorum.sevgili arkadaşım balpare nin bloguna girince yazısını okudum ve  dondum kaldım.bugun düzenlemiş olduğu etkinlikten kazandığım hediyesini aldım ama sevinemedim bile.balpare sanırım birşeylere çok üzülmüş olmalıki blogunu kapatma kararı almış.tariflerinide kaldırmış.ben onun çok iyi niyetli oluğunu ve kalbinin çok temiz olduğunu biliyorum.hepimiz blogları açarken birşeyler paylaşalım yeni şeyler öğrenelim ,yeni dostluklar kuralım istemişizdir.birkişiyi blogunu kapatmaya götürecek kadar acımasız eleştiri yapmak nedendir anlamıyorum.buradan tüm arkadaşlara BALPARE yi kararından çevirmek için ikna etmeye çağırıyorum arkadaşlar.şimdi balpare için birlik olma zamanı.bekliyorum.

12 Comments »

  1. 1

    >bende şimdi senden duyuyorum ve çok üzüldüm canım.

  2. 2
    Özgen Says:

    >Olamaz canım nasıl böyle birşey yapar o çok başarılı.Nasıl ve ne şekilde zarar verebilirler ona.Gerçekten ikna etmeliyiz arkadaşımızı hep birlikte destek olmalıyız.

  3. 3
    HayatCafe Says:

    >İnan çok şaşırdım.Çok üzülmüş olmaliki böyle bir karar vermiş.İnşallah zamanla kızgınlığı ve kırgınlığı geçer.

  4. 4
    emine Says:

    >burda haberim oldu, bende kapatmamasini dilerim.en içten sevgilerimle.

  5. 5

    >çok şaşırdım ve üzüldüm:(( başkası için değmez negatifler 1 veya 2 kişidir,önemsenmeye değmezne yapabiliriz bir fikrin varmı

  6. 6

    >guzel paylasimlarin oldugu bir blog un kapanmasini elbette istemem hem buna pire icin yorgan yakmak denir.

  7. 7
    Özlemhan Says:

    >Canım resimler bende görünüyor.Sanırım senin blogta sorun var.

  8. 8
    feray Says:

    >Neden ama şimdi öğrendim, çok üzüldüm.

  9. >Bende denizden duydum, üzüldüm..

  10. 10
    neslice Says:

    >Sevgili Sevda,Bana yazdığın için güzel yorumlar için çok teşekkür ederim. Balpare zannedersem geri dönüyor 🙂

  11. >Aaahhh nasil sasirdim simdi !! Canim balparem kimler kalbini kirdida bu karara vardi :(( GITME BALPAREM SNEI COK SEVIYORUZZZ

  12. 12
    Kendimce Says:

    >Neden ne olmuş anlamadım


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

