>kuş gözü

>hepinize mutlu sağlıklı bir gün  diliyorum arkadaşlar.bugun size patatesin kolay ama farklı bir tarifini vermek istiyorum.

3veya 4 adet patates haşlanır ve sıcakken ezilir.içine tuz,karabiber ,pulbiber ve az miktarda tereyağ ve kaşar rendesi karıştırılıp yoğrulur.daha sonra avucumuza biraz patates alınır ve yuvarlak top yapılır.bir kasede doğranmış dereotuna bulanır ve tepsiye dizilir.
tepsiye dizilen patates toplarının ortası çukurlaştırılıp sarımsaklı yoğurt doldurulur.
servis yaparken küçük bir tavada sıvıyağla yakılan pulbiber yoğurtların üstüne gezdirilir.
afiyet olsun.

18 Comments »

  1. 1
    yedirenk Says:

    >Canım ellerine sağlık salatan çok güzel olmuş.

  2. >ablacım ellerine emeklerine sağlık..kuş gözleri hem adı hem kendi güzell:))mutlu haftasonları dilerim..sevgiler..

  3. 3
    Yıldız Says:

    >Yerim ben o kuş gözleri :))ellerine sağlık canım güzel bir tarif…

  4. 4
    derya Says:

    >Canım ismini çok sevdim ellerine sağlık mutlu hafta sonları öpüyorum.

  5. 5
    feray Says:

    >evet canım hem kolay hem güzel, ellerine sağlık..

  6. 6
    muko Says:

    >tarif güzel,farklı ve lezzetli görünüyor ellerine sağlık sevda.Naçizane sana bir önerim olacak fotoğrafların sanırım yan çekilmiş anlamak için epeyce baktım:))onları çevirip koysan görüntü süper olacak zannımca:))öptüm sevgilerimle

  7. 7

    >evet gerçekten farklıymı bir tarif ama patates varsa kesin çok güzeldir.ellerine sağlık canım

  8. 8

    >Canım ellerine sağlık.Patatesli herşeyi çok severim.Öpüyorum.

  9. >Hem ismi hem kendi güzel ellerine sağlık canım.

  10. 10

    >Ellerine sağlık canım. İsmide çok hoş olmuş. Sevgiler..

  11. 11

    >ellerine sağlık sevdacım.nefis olduğu her halinden belli

  12. 12
    Elif.. Says:

    >Ellerine sağlık..Farklı güzel bir sunum olmuş..

  13. >Çok güzelmiş değişik bir tarif ,hem kolay hem de lezzetli ellerine sağlık.

  14. >Ayy Sevdamm çok severim ben bunlarriii, misafrilerimi yaparim aklima geldikçe. Yedikçe yiyesi geliyor insanin. Ellerine saglik canim

  15. 15

    >PATATES OLSUNDA İÇİNDE NE OLURSA:)ELLERİNE SAĞLIK CANIM…SEVGİLERİMLE…

  16. >Ellerine sağlık canım.Sevgilerimle sağlıklı ve mutlu hafta sonu diliyorum…

  17. 17
    Yeşim Says:

    >Ellerine sağlık sevdacım farklı bir sunum olmuş.sevgiler…

  18. 18

    >ismi albenili janjanlı kendi de çok güzelmiş:)) eline sağlık canımsevgiler


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

