>tiramusu ve milföy börek

>günaydınlar, mutlu hafta sonları diliyorum. bugun size iki kolay tarif vermek istiyorum.

ben çok yoğun misafir aldığım için hazır pandispanya kullandım.siz kendiniz yapabilirsiniz.
1hazır kakaolu pastaban
2.5 su bardağı süt
3 yemek kaşığı un
1 yumurta
yarım pk labne peyniri(benim paket 300 grdı.yarısını kattım)
yarım su bardağı şeker
1 pk vanilya
un ,süt ,şeker ,yumurta hepsi çiğken tencerede çırpılır ve vanilyada ilave edilip ocakta koyulaşana kadar pişirilir.muhallebi ılıyınca labne peyniri eklenir ve mikserle çırpılır.
1 su bardağına 3 kahve kaşığı nescafe ve 1 yemek kaşığı şeker katılıp karıştırılır.
pastabanın bir parçası seris tabağına alınır ve üstü kahveli suyla ıslatılır.kremanın yarısına yakını konur ve kaşıkla düzeltilir.daha sonra ikinci pastaban üstüne konur ve tekrar kahveli suyla ıslatılır.kalan krema üstüne dökülür ve pastanın heryerı kremayla kaplanır.üstüne kakao serperek servis yapılır.
afiyet olsun.

milföy böreklerini çiçek şeklinde hazırladım ama resimi çekemedim.kısaca anlatırsam milfoylerin köşeler kesilir fakat ortalar kesilmeden bütün kalır.ortasına peynir konur ve kesilen köşeler ortada birleştirilir.yumurta sarısı sürüp pişirilir.afiyet olsun.

buda başka bir seçenek.milföylere verev olarak 3 çizik yapılır.içine harç konur ve sarılır.üstüne yumurta sarısı sürüp 200 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.

29 Comments »

  1. 1
    derya Says:

    >Canım benim ellerine sağlık döktürmüşsün yine.Mutlu hafta sonları öpüyorum.

  2. 2
    mine Says:

    >tamam çayı da demleyip getiriyorum oooh misler gibi sohbetimiz de hazır : )

  3. 3
    yedirenk Says:

    >canım iki lezzetinde birbirinden güzel olmuş.ellerine sağlık.

  4. 4

    >İkisi de çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.Tarifler için teşekkürler.

  5. >ELLERİNİZE SAĞLIK HIIM ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYORLAR..SEVGİLER..

  6. 6
    Aycan Says:

    >Canım benim ellerine kollarına sağlık.Yarın gidiyorum istanbul'a çarşamba günü görüşmek üzere öpüyorum.

  7. >İkisi de çok güzel görünüyor ellerinize sağlık,sevgiler

  8. 8
    nesrin Says:

    >Ellerine saglik. Pratik ama lezzetli bir menü olmus. Sevgiler…

  9. >ablacımm ellerine kollarına sağlık nefis lezzetler sunmuşsun:)çok öpüyorum seni:))

  10. >Merhaba,canım benim,anladım ki sen mutfağa buyur dedikçe ben buyuracağım ve bu gidişle kilo alacağım,nefis şeyler yayınlamışsın yine,ellerine sağlık,poğaçalarınla bu üçlüne talibim,beni duyar ve cvp verir link yazarsan öyle mutlu olacağım ki anlatamam;) teşekkür ederim,güzellikler senle olsun,sevgiler

  11. 11

    >Ohhhh yok olmayacak böyle sana misafir gelicem ben,hep böyle ekrandan bak bak nereye kadar.Tremusuyu hazır pandispanyayla daha çok seviyorum ben zaten.Ellerine sağlıkÖpüyoruuuum.

  12. 12

    >Ellerine sağlık sevdacım.Hepsi birbirinden güzel görünüyor.

  13. 13

    >ŞEKERİM ELLERİNE SAĞLIK VALLA TİRAMİSUYA ASLA HAYIR DİYEMEM MİLFÖY İSE VAZGEÇİLMEZİMDİR.SEVGİLER CANIM

  14. 14

    >Hımmm hem tiramisu hem börek. Bir de yanında çay olursa bunun adı ziyafet olur:) Ellerine sağlık, yiyenlere afiyet olsun.

  15. 15

    >ne şanslı misafirlermiş:))) hepsi de mükemmel olmuş eline sağlık

  16. 16

    >tiramisu pasta en favorileimdendir bir ara bıktırırcasına çok yapmıştım:) eline sağlık sevgiler..

  17. 17
    disal Says:

    >iki tarifte çok güzel..pratik ve lezzetli..bence zamanımız olsa bile hazır pastaban en iyisi..ne diye uğraşalım hazırı varken dimi ama….ellerine sağlık…..bu milföylerden bende yapmıştım eskiden güzel oluyor şekilleri….ellerine sağlık canım..

  18. 18
    Elif.. Says:

    >Hepsi birbirinden güzeller..Ellerine sağlık..

  19. >Tiramisuyu da milföy böreğide pek severimEllerine sağlık

  20. 20

    >Canım,ellerine sağlık.Çok güzeller. Milföylerin şekli sunum açısından çok hoşuma gitti.Sevgiyle kal.

  21. 21
    NarincE Says:

    >İkisinden de istiyorum, acil!

  22. 22

    >ah canım çekti,bayılırım tiramisuya.Ellerine sağlık 😉

  23. 23

    >börekte tiramisuda çok lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım…..

  24. 24
    Safran Says:

    >Ben tatlidan iki dilim aldim, cok cok begendim, su siralar tatli modundayim tuzkudan da aldim ama ondan da vazgecemem cok cici gorunuyorlar, ellerine saglik… :))

  25. >Canım Sevda'm,hani ilk aldığım tarifin var ya ondaki gibi bu iki muhteşem lezzete de benim linkimi( http://cafemis.com ) gibi vermen gerekiyor,ilerde sorun çıkar diye alamıyorum,porselen demliğin formatı böyle,hadi hallet,not bırak alayım,sen mutfağa buyur dedikçe buyuruyorum bak,bir geldiğimde de alıp gideyim,tariflerinin hepsi birbirinden güzel,ellerine sağlık,kal saglıcakla

  26. 26

    >Sevdacığım,hepsi nefis görünüyor,ama ben en çok milföyleri beğendim,şekilleri ne güzel olmuş,eline sağlık,hayırlı haftalar…

  27. 27

    >İkisi de nefis olmuş ellerine sağlık canım. Keşke aynı şehirde olsak da ben de sana çaya geliversem. Güzel bir hafta dilerim.

  28. >Ellerine sağlık canım hepsi birbirinden güzel..Allah kavuştursun oğlunla seni bir an önce hayırlısıyla canım

  29. 29

    >Elinize sağlık,güzel olmuşlar..


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

