>havuçlu mor lahanalı patates topları

>hepinize  günaydınlar   diliyorum arkadaşlar.yeni bir hafta yeni mutluluklar getirsin hepimize dileklerimle tarifime geçiyorum.daha önce yazdığım gibi bu aralar çok yoğundum.sürekli de misafir aldım.kuzenim burdayken resim işlerini o yapıyordu ama oda evine dönünce tabiii bende resimde zorlandım biraz.çoğu misafir masamı çekemedim.ara ara yaptıklarımı telefonla resimledimki oda nasıl zor oldu anlatamam.koşturmaktan resimleride pek güzel çekemedim ama yinede ben hiç yoktan iyidir diyerek vermek istiyorum.işte bunlardan birisi ve yine salata çeşidi.bu arada ne takıldım ben salatalara.neyse geçelim tarife.

malzemeler:
4 veya 5 adet haşlanmış patates
3-4 adet havuç
mor lahana
1 kase sarımsaklı yoğurt
tuz ,az sıvıyağ,pulbiber,limon
haşalanmış patatesler sıcakken soyulur ve ezilir.içine az sıvıyağ,limon ,pulbiber ve tuz eklenerek karıştırılır.bir kaseye havuçlar rendelenir.ayrı bir kaseyede mor lahana rendelenir.patatesten avucumuza alıp yuvarlak toplar yaparız ve kasedeki havuca bulayıp servis tabağına alırız.patates topalarının bir kısmını havuca bir kısmınıda mor lahanaya bulayıp servis tabağına dizeriz.servis yapacağımız zaman üstlerinden sarımsaklı yoğurt dökerek servis yaparız.
afiyet olsun.

28 Comments »

  1. 1

    >Eminim çok güzel olmuştur, aman devam edin siz bu salata tariflerine bizde nasipleniyoruz işte:)))

  2. 2

    >PATATES VE SARIMSAKLI YOĞURTLU SALATALARI ÇOK SEVERİM,BÖREĞİN YANINDA SÜPER…

  3. >mmm ellerine sağlık, ben de bu haftasonu yapmak istemiştim bir patates pastası ancak hiç vaktim olmadı 😦 kocaman sevgiler ablama 🙂

  4. 4

    >salatanın her türlüsüne varım.Elerine sağlık tatlım.

  5. 5

    >gürüntü ye diyor.tadıda nefistir tahminimce,ellerinize sağlık.bir dahaki gün için iyi fikir teşekkürler

  6. >Ayy Sevda ablam ne cici olmus bu patates toplari, rengarenk!! Ellerine saglik yogurtla ben hepsini yeriiimmm

  7. 7

    >eline sağlık sevdacım nefis bir lezzet:)sevgilerimle..

  8. 8
    derya Says:

    >Canım mutlu haftalar hamarat arkadaşım ellerrine sağlık süperler banada kaldımı:))öpüyorum.

  9. 9

    >Renkler iştah artırıcı,ellerine sağlık.Güzel bir hafta diliyorum arkadaşım.sevgilerimle…

  10. 10

    >çok güzel ve pratik olmuş, ellerine sağlık canım..

  11. 11
    MÜNSTER Says:

    >Ohhh,ohh, senin de ellerine saglik canim benim… Renkler harika… Sevgilerimle, afiyetler olsun…

  12. 12
    Aycan Says:

    >Canım ellerine sağlık, çok güzeller.

  13. >renkler süre görünüyor…nasıl zevkle yenir…elien sağlık…bu arada daha önce de dikkatimi çekmişti doğum günün ..sana da bir dilim patsta ayırırız tabii ki..sevgier:))

  14. 14

    >Canım,ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar. Renklerine bayıldım.Oğulcuğundan haber aldın mı? Rahat ve huzurlu muymuş?Sevgiyle kal.

  15. 15
    NarincE Says:

    >Süslü patatesler:))

  16. >ellerinize saglik…bende renklere bayildim…sevgiler..

  17. >ellerinize saglık .harıka olmuslar hem sık hem saglıklı.ben zeynep blogda yenıyım tek tek gezıyorum blogları sızıde tesadeuf buldum ve cok begendım ellerınıze saglık .bend beklerım

  18. >ablacımm çok güzel oolmuşş minikk ama devv lezzetli toplar:))ellerin dert görmesin ablamm:)mutlu haftalar:)

  19. >Salata olamayan ne yemek nede çay saati düşüne miyorum helede salata patates salatsı olursa akan sular durur çok şık ellerinize sağlık askerimizden haber alıyorsundur iyiydir umarım sevgilerc canım

  20. 20

    >Eline sağlık canım çok güzel görünüyorlar.

  21. 21

    >Canım öncelikle kolay gelsin.Yardıma istersen gelirim bak,tabiii bu mamalardanda bol bol yerim.Ellerine sağlıkÖPÜYORUM

  22. 22
    SerpiL Says:

    >ellerine sağlık bir ara çok yapardım

  23. 23

    >ÜSTÜNE YOĞURT DÖKMEK AKLIMA GELMEMİŞTİELİNE SAĞLIK CANIIM

  24. 24
    yedirenk Says:

    >canım salatan çok şık ve güzel görünüyor.ellerine sağlık…

  25. 25

    >CANIM SALATA NEFİS YOĞURT SARIMSAKLI MI)ELLERİNE SAĞLIK

  26. 26

    >ÇOK LEZİZ OLUYOR BU PATATES TOPLARI ELLERİNE SAĞLIK..SEVGİLER..

  27. 27

    >Sunumu çok değişik, çok lezzetli bir salata olmuş. Ellerine sağlık arkadaşım.

  28. 28

    >Sevdacığım salatadan sağlıklısı var mı sen devam et biz memnunuz. Tam bir renk cümbüşü olmuş nefis. Ellerine sağlık canım.


RSS Feed for this entry

Yorum bırakın