Ekim 1st, 2010 için arşiv

Ekim 1, 2010

>günaydın.öncelikle herkese hayırlı cumalar diliyorum.
bugun bayat ekmeklerin değerlendirilmesi ni yazmak istedim arkadaşlar.ekmekleri çöpe atmayalım lütfen.ya az alalım yada başka türlü tüketelim.küçük yerlerde oturanlar bayat ekmekleri yemeselerde çöpe atmıyorlar.hayvan besleyenlere verince hem ekmek ziyan olmuyor hemde hayvanlar besleniyor.
ama büyük şehirlerde bu seçenekte yok.ne yazık.en doğrusu çok bayatlamadan değerlendirmek.
bayat ekmeğin birçok tüketilme seçeneği var bence. mesela fırında kanepe,yumurtalı ekmek kızartması gibi .ikiside olmasa bayat ekmek içini robotta çekin ve dondurucuda saklayın.köfte yaparken hazırınızda bulunur.
ben daha çok yumurtalı kızatıyorum veya fırında peynirli kanepe yapıyorum.bugun yumurtalı ekmek var menüde.

yapılması çok kolay.
2 yumurtayı derin bir kaseye kırıp üstüne 4 kaşık un ekleyin .biraz suyla yumşatın ,birazda tuz ekleyin.
ekmekleri dilimleyip yaptığınız harca heriki tarafınıda bulayıp tavada az yağda kızartın.
afiyet olsun.